BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 29, 2009

mid sem break + chnese nw year

sbtu lpas, bersamaan 24hb jan, aku pulang ke kg hlman coz cti mid sem ngn cuti chnese nw yr...aku tmpang nek keta syah..p'jlnn kte org stat dlm kul 7 ++ am..aku, syah n awek padil nek keta n padil follow nek moto...syah dgn gila2 nyer lalu jln dlm...mmg rse sgat sengal2 la punggung aku dok dlm keta 2...smpai KL dlm kul 4 lbih...giler lme...tp xpe gak, boring jer klu lalu highway...skali skala lalu dlm orait per...then smpai KL, abg long aku jmput aku kt Petronas Bt Caves...itu pon stlh hmpir sejam sakit tumit aku berdiri tggu die...hmpez tol...then aku truskn p'jlnn ke kg halamn aku..time 2 mmg tgh pans terik...chy matahri scr lgsung  mmbakar kulit aku yg dh sedia 'tan in color ni',pas2 leh plak jem berbatu2 jauh nyer..peluh hangat pon memercik2.....aku pon ngn muke cm tempe,  mmbelek2 tpt kuar aircond kt dashbord keta abg aku 2...cehh, xde aircond rupenye...hrap jer BMW, tp aircond pon xde...geramm tol...aku pon lantas (curi ayt syah) mnutup mate ngn harpan bile aku celik jer, dh smpai kt umah aku...hehe...tp mlg nyer x smpai umah ag, aku dh celik...jem x abes2...bla bla bla...aku smpai umah dlm kul 7pm...it takes so long to reach my hometown..aku ngn lemah longlai kuar dr keta n trus bersalaman ngn mak aku...mak aku trus bg ayt stndard beliau " pnat ke bdak jhor??, 2 la, mntak ag U yg jauh2, klu mntak U yg dekat, skjap leh smpai"...aku dh lali ngn ayt mak aku 2...x ksah la blaja kt mane2 pon mak, jnji heppy!!....tp persoaln nye, hepy ke aku ni???...jeng3X

8 kamu yg peduli:

Syahrul Fitri said...

mende mengarut ni org tua? haha

Shahrul Tanaka said...

orang tua memang suke mengarut :P

iuNA said...

ni sape yg tue ni?
tue2 aku, stil cute ag...
x cm korang....hahaha

Shahrul Tanaka said...

ko r yg tua :P

iuNA said...

ko la tue..
mmbe2 pggil ko "shahrul tue" kn?
haha

Shahrul Tanaka said...

xde r tua sngat :P
umor dlam 18 thun cm2 ;)

iuNA said...

umo mude...
tp npe muke tue?
ish2...cmpius aku :]

Shahrul Tanaka said...

itu la dinamakan anugerah tuhan :P