BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 17, 2009

kisah2 cuti2

kisah 1:
10 mnggu aku dok kt umah...5 hari seminggu aku ulang-alik 15km g tpt praktikal aku...n time hjung mnggu mmg best coz pnuh ngn aktvt yg mnyeronotkan... g kenduri kwen,g mandi manda kt hutan lipur kanching, jln2 cari mkn seafood, lpak tepi pntai n mcm2 ag lah...n yg pling seronot mlm mnggu g tgk speed battle kt sepang...bingit tlige dgr deruman enjin keta2 yg dh diupgrade...len kali klu nk g kne bwk headphone la...tp mmg best tgk die dieorg bwk keta laju2...xde police trfic pon leh saman ...hehe...hjung mnggu ni de gak kt sepang tp aku x leh g la coz dh kt JB neh...sedey :(..tp klu de pluang ag, mmg aku nk g....syok!!

[ dgn senyuman melayan kebingitan deruman enjin]

kisah 2:
jdual kepulangan aku ke JB terpaksa ditunda selama 3 hari coz nk tggu akak aku bersalin...due date die 13/7...tp tnda2 xde ag..then ptg isnin hr 2 die kne thn kt hospital sg buloh..then, esoknya seharian aku g melangut kt hospital tggu baby kuar...finally tepat jam 11.01 mlm 14/7/2009 baby girl selamat dilahirkn...si ibu dan si anak sehat2 blaka...lega la rse nye smua dh slamat...pasni aku leh la blk JB dgn tenang... bwh ni de gmbo baby girl tu...tp xde name ag...
{bile la aku nk de baby cmni...hehe}


[ baby si bibir sexy ]

0 kamu yg peduli: