BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 3, 2009

al-Fatihah..........

mlm td mak cik aku telah pulang ke rahmatullah kerana sakit yg x dpt dikenal pasti...  ..n lebih kurang sebulan lpas, sepupu aku pon mniggal,sbb sakit buah pinggang...semoga Allah menucuri rahmat ke atas roh mereka...amin........


aku plak x sempat nk blk kg...coz arwah akan di kebumi awal2 pg...so akak aku kte xyh blk...doakn je semoga semua baik2 shj......arwah mak cik aku ni seorang ibu tunggal n x mempunyai ank...beliau hnya mnumpng kasih syg saudara mara...

aku rse sgt sedih...beliau pergi sblum sempat aku mmbalas smua jasa2 beliau...slalu klu cuti,aku akn g umah beliau...aku slalu mnta beliau doakn aku...

hmm...kdg2 kite jrg nk hargai org yg ade dgn kite...kite x tnjukkn kasih syg kite...tp bile die dh pergi tinggalkan kite, br kite sedar...br kite rse nk hrgai...tp semua dh terlmbat...so, hrgailah insan di sekililing kite...yg pling utama mak ayh, adik beradik, saudara mara n semua kwn yg kite ade...hargai lah dan sayangi lah mereka sebelum terlambat...

~hidup itu indah jika saling sayang-menyayangi...






0 kamu yg peduli: